MARKETING

Avantajul dumneavoastra in fata concurentei

Afacerile de succes se cladesc pe o strategie de marketing durabila, dinamica si orientata catre piata si clienti.

Intr-o lume tot mai competitiva si necrutatoare, abordarea pragmatica a marketingului reprezinta un avantaj net in fata concurentei. Obiectivul marketing-ului este sa satisfaca nevoile clientilor intr-un mod profitabil pentru compania Dvs. Manifestarea concreta a acestui obiectiv se regaseste in planul si strategia de marketing care sunt vitale pentru succesul oricarei companii mari sau mici. Printr-o activitate sistematica si structurata de marketing asigurati viitorul companiei Dvs. intr-un mediu global in permanenta schimbare.

Invatati la acest curs ce este si cum va poate fi util marketingul, ce este si ce contine un plan de marketing,

cat de importanta este analiza pietei, a concurentei si a celorlalti factori care influenteraza compania, cum sa realizati analiza SWOT, cum sa va pozitionati produsele/ serviciile pe piata, care este unicitatea ofertei Dvs., cum sa va stabiliti obiective de marketing, ce strategii de marketing sa aplicati pentru succesul pe piata, ce inseamna mixul de marketing, cum sa intocmiti planuri de actiune si prognoze de marketing si cum sa intocmiti un buget de marketing. In acest fel marketingul devine un instrument unic si eficient pentru cresterea vanzarilor si a cotei de piata a companiei Dvs.

Teme abordate:

– Ce inseamna marketing?
– Ce este planul de marketing?
– Analiza de piata
– Analiza concurentei
– Analiza SWOT
– USP (Unique Selling Proposition)
– Stabilirea obiectivelor in marketing
– Strategia de marketing
– Marketing-Mix
– Plan de actiuni
– Prognoza de marketing
– Bugetul de marketing
– Solutii individuale

Va recomandam si …

MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR

STRESS MANAGEMENT

TIME MANAGEMENT

NEGOCIERE – Obtine avantaje

VANZARI – Fii expert

MARKETING – Avantaje

MANAGEMENT STRATEGIC

CUSTOMER SERVICE

Abonati-va la NEWSLETTER