MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR

Profitul companiei se castiga in achizitii

Clientii si pietele se schimba,

produsele si serviciile se schimba, concurenta si globalizarea exercita un impact masiv asupra preturilor intr-o lume in care cerintele de calitate sunt mai mari de la o zi la alta

Societatea noastra este supusa unui permanent proces de schimbare. Clientii si pietele se schimba, produsele si serviciile se schimba, concurenta si globalizarea exercita un impact masiv asupra preturilor intr-o lume in care cerintele de calitate si disponibilitate sunt mai mari de la o zi la alta, iar crizele tot mai frecvente cresc presiunea asupra profitului si dezvoltarii sanatoase a companiilor. In acest context achizitiilor le revine un rol din ce in ce mai important in viata economica a fiecarei companii.

Invatati la acest curs cat de important este managementul profesionist al achizitiilor, care este rolul achizitiilor in asigurarea performantei companiei, cum sa organizati eficient activitatea de achizitii, cum sa alegeti si sa evaluati furnizorii, care sunt categoriile de costuri de care trebuie sa tineti cont, ce inseamna analiza pretului, cum sa stabiliti un echilibru eficient intre pret – calitate – service, care sunt metodele de reducere a pretului si costurilor, cand este rentabil sa produceti in regie proprie si cand sa cumparati de la terti, ce inseamna analiza valorica a produsului, metoda KAIZEN, comunicarea si negocierea in achizitii.

Teme abordate:

– Contributia achizitiilor la succesul companiei
– Organizarea activitatii de achizitii
– Analiza ABC/XYZ
– Analiza de portofoliu
– Cerere de oferta (RFQ)
– Total Cost of Ownership (TCO)
– Decizii „Make or Buy”
– Alegerea si evaluarea furnizorilor
– Tipuri de contracte
– Analiza pretului (QAF)
– E-Procurement
– Advanced Purchasing
– Matrice decizionala
– Negocierea in achizitii
– Argumentare
– Strategie si tactica
– Puterea gandului in negociere
– Solutii individuale

Va recomandam si …

MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR

STRESS MANAGEMENT

TIME MANAGEMENT

NEGOCIERE – Obtine avantaje

VANZARI – Fii expert

MARKETING – Avantaje

MANAGEMENT STRATEGIC

CUSTOMER SERVICE

Abonati-va la NEWSLETTER