Loading...
You are here:  Home  >  Resurse  >  Carti  >  Current Article

Tehnici de a vinde

By   /  4 mai 2015  /  Comentariile sunt închise pentru Tehnici de a vinde

Primul curs de vanzari al companiei publicat in limba romana — un ghid eficient, logic structurat si indispensabil pentru orice vanzator.

    Print       Email

Tehnici de a vinde
Despre carte
Lucrarea de fata reprezinta o investitie necesara, la indemana oricarui om de vanzari care pune profesionalismul pe primul plan. Tehnicile si recomandarile din aceasta carte vizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare in parte, de la identificarea clientilor potentiali pana la livrarea produsului.

Aceasta carte va ajuta sa (re)descoperiti partea luminoasa a profesiei de vanzator. Nu este o meserie usoara! Telefoane inchise in nas, intalniri amanate la nesfarsit, refuzul de a plati pretul corect, reclamatii nefondate… toate li se intampla celor care vand. Si totusi, asemenea oameni imping lucrurile spre progres. Si spre profit.

Tehnici de a vinde reprezinta primul curs de vanzari al companiei publicat in limba romana — un ghid eficient, logic structurat si indispensabil pentru orice vanzator.

Despre autor
Dale Carnegie & Associates, Inc., este astazi una dintre cele mai importante companii de training din întreaga lume. Cursurile lor au devenit esentiale in instruirea oricarei persoane preocupate de succesul profesional.

Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) a fost un faimos orator american si autor de carti de mare succes precum How To Win Friends and Influence People publicata in 1936. Eforturile lui Dale Carnegie de raspandire a unor metode prin care ne putem optimiza relatiile cu semenii si cu lumea au fost continuate de Fundatia Carnegie.

Tehnicile prezentate in aceste pagini sunt extrase din interviurile realizate cu profesionisti din America, Europa si Asia. Volumul contine peste 100 de cazuri adunate din toata lumea, referitoare la o larga varietate de produse si servicii. Fiecare capitol prezinta sfaturi practice prin care puteti transforma provocarile din lumea reala in oportunitati pe care concurentii Dvs. nici nu le banuiesc. In acest fel, veti putea stabili relatii durabile cu clientii si veti contribui atat la reusita lor, cat si la propriul succes.

Lucrarea prezinta sfaturi utile pentru toate cele 11 etape ale procesului de vanzare:

1. Noi oportunitati de afaceri
2. Pregatirea in vederea abordarii
3. Primul contact
4. Intalnirea
5. Analiza oportunitatilor de afaceri
6. Elaborarea solutiei
7. Prezentarea solutiei
8. Evaluarea pozitiei clientului
9. Negocierea
10. Obtinerea angajamentului
11. Punerea in aplicare
12. Obiectiile

Date despre carte
Autor: Dale Carnegie & Associates, Inc., J. Oliver Crom & Michael Crom
Editura: Curtea Veche
An aparitie: 2014
Nr. pagini: 320
ISBN: 9786065885332

    Print       Email
  • Published: 2 ani ago on 4 mai 2015
  • By:
  • Last Modified: mai 6, 2015 @ 12:27 pm
  • Filed Under: Carti, Resurse

You might also like...

CUSTOMER SERVICE – Clientii multumiti sunt cheia succesului in afaceri – 28 septembrie 2017

Read More →