Loading...
You are here:  Home  >  Resurse  >  Carti  >  Current Article

Psihologia Persuasiunii – Robert B. Cialdini, Ph. D.

By   /  8 noiembrie 2013  /  Comentariile sunt închise pentru Psihologia Persuasiunii – Robert B. Cialdini, Ph. D.

Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.

    Print       Email

psihologia_persuasiuniiDespre carte
Ce factori ne influenteaza in a face ceea ce altii vor de la noi? Si ce tehnici se folosesc cel mai efectiv acesti factori?
Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.
Veti afla cele sase principii psihologice care se afla in spatele impulsului nostru puternic de supunere, cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate, cum sa ne aparam impotriva lor si cum sa punem la lucru aceste principii in propriul folos.
Aceasta carte este indispensabila pentru toti vanzatorii si specialistii in marketing. Cartea va garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei mai simti obligat sa spui DA, cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui NU si cu siguranta vei avea mai multa influenta decat ai avut vreodata.

Despre autor
Doctorul in filozofie Robert B. Cialdini sustine cursuri universitare si post-universitare despre persuasiune si influenta sociala la University of North Carolina si Columbia Univeristy. El este in prezent seful catedrei de psihologie si membru al Consiliului de Conducere al Arizona State University.
Cele 6 principii ale influentarii (ale lui Cialdini):

1. Reciprocitatea
2. Angajamentul si consecventa
3. Dovada sociala
4. Simpatia
5. Autoritatea
6. Raritatea

Date despre carte
Autor: Robert B. Cialdini
Editura: Busine$$ Tech
An aparitie: 2008
Nr. pagini: 382
ISBN: 9789738495470

    Print       Email
  • Published: 4 ani ago on 8 noiembrie 2013
  • By:
  • Last Modified: octombrie 7, 2014 @ 11:47 am
  • Filed Under: Carti, Resurse

You might also like...

CUSTOMER SERVICE – Clientii multumiti sunt cheia succesului in afaceri – 28 septembrie 2017

Read More →