Loading...
You are here:  Home  >  Resurse  >  Carti  >  Current Article

Incantare – Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

By   /  6 februarie 2017  /  Comentariile sunt închise pentru Incantare – Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” – Guy Kawasaki

    Print       Email

Despre carte
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment de incantare transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali.
Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mult mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” – Guy Kawasaki

Despre autor
Guy Kawasaki este unul dintre cei mai renumiti „business-gurus” americani, chief evangelist la Apple si Canva, ambasadorul marcii Mercedes-Benz si profesor emerit la Haas School of Business (Universitatea Berkeley, California). Este autorul a 13 carti de succes in SUA si un orator foarte cautat in mediul de afaceri american. A studiat la Stanford si a obtinut diploma MBA la UCLA, precum si un titlu de doctor onorific la Babson College.

Veti invata din aceasta lucrare elemente esentiale ale procesului de incantare, precum:

1. De ce incantare?
2. Cum sa te faci placut
3. Cum sa dobandesti incredere in fortele proprii
4. Cum sa te pregatesti
5. Cum sa te lansezi
6. Cum sa invingi rezistenta manifestata
7. Cum sa folosesti tehnologia
8. Cum sa iti incanti angajatii
9. Cum sa iti incanti seful
10. Cum poti face ca sentimentul de incantare sa reziste in timp
11. Cum sa opui rezistenta sentimentului de incantare
12. … si multe altele


Date despre carte

Autor: Guy Kawasaki
Editura: Publica
An aparitie: 2012
Nr. pagini: 280
ISBN: 978-606-8360-00-3

    Print       Email
  • Published: 5 luni ago on 6 februarie 2017
  • By:
  • Last Modified: februarie 6, 2017 @ 9:28 pm
  • Filed Under: Carti, Resurse
  • Tagged With:

You might also like...

NEGOCIERE – Obtine avantajele dorite prin negociere constructiva – Bucuresti – 22 iunie 2017

Read More →