Loading...
You are here:  Home  >  Resurse  >  Cursuri / Training  >  Current Article

CUSTOMER SERVICE – Clientii multumiti sunt cheia succesului in afaceri – 28 septembrie 2017

By   /  7 septembrie 2017  /  Comentariile sunt închise pentru CUSTOMER SERVICE – Clientii multumiti sunt cheia succesului in afaceri – 28 septembrie 2017

Obiectivul principal in Customer Service nu il reprezinta numai satisfacerea nevoilor si asteptarilor clientilor dar, mai ales, sa ofere clientilor o experienta unica in interactiunea cu compania Dvs.

    Print       Email

Sigla_Customer-Service-okIntr-o societatea moderna in care tehnologia si informatia au devenit esentiale, orientarea catre client s-a transformat intr-un factor cheie al succesului in afaceri. Obiectivul principal in Customer Service nu il reprezinta numai satisfacerea nevoilor si asteptarilor clientilor dar, mai ales, sa ofere clientilor o experienta unica in interactiunea cu compania Dvs. Practic, scopul Customer Service este sa faca clientii fericiti! Companiile cu un inalt nivel de Customer Service vor avea clienti mai multumiti, mai multi clienti fideli, mai putine reclamatii si costuri de marketing mai mici. Clientii iubesc companiile care promoveaza adevarata cultura de Service.

Invatati la acest curs ce inseamna cu adevarat Service, care sunt principiile care guverneaza Customer Service, ce instrumente efective si la indemana sa folositi in relatia cu clientii, ce tip de comportament asteapta clientii de la Customer Service, care este rolul empatiei in relatia cu clientii si cat de importanta este ascultarea activa, cum sa abordati cu succes „momentul adevarului” printr-o comunicare eficienta, cum sa rezolvati problemele clientilor si cum sa tratati clientii dificili, precum si metode de gestionare a stresului in Customer Service. In felul acesta veti putea oferi clientilor Dvs. un service de exceptie.

Teme abordate:

– De ce isi pierd companiile clientii
– Ce inseamna Service?
– Principii de Customer Service
– Instrumente in relatia cu clientii
– Comportament in Customer Service
– Comunicare eficienta
– Rezolvarea problemelor in Customer Service
– Stresul in Customer Service
– Model de Customer Service
– Solutii individuale

Data
28 septembrie 2017

Durata
1 zi, 9.30 – 18.00, inclusiv pauzele

Locatie
Electromagnetica Business Center, Calea Rahovei nr. 266-268, sector 5, Bucuresti

Taxa de participare
690 RON (plus TVA)

Lector
Dr. Ec. Mihai N. Radulescu (MIRAD GLOBAL)

    Print       Email

You might also like...

MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR – Profitul companiei se castiga in achizitii – Bucuresti, 12 octombrie 2017

Read More →