Loading...
You are here:  Home  >  Resurse  >  Carti  >  Current Article

Cum sa vinzi un homar – Secretele unui antreprenor de succes

By   /  8 mai 2017  /  Comentariile sunt închise pentru Cum sa vinzi un homar – Secretele unui antreprenor de succes

Vrei sa faci vanzari mai mari si sa-ti cresti considerabil veniturile depunand mai putin efort? Vrei sa depasesti rezistenta cumparatorului si sa te apropii de prospecti intr-un mod natural? Daca ai raspuns cu DA acestor intrebari, „Cum sa vinzi un homar” este cartea pentru tine.

    Print       Email

Despre carte
Vrei sa faci vanzari mai mari si sa-ti cresti considerabil veniturile depunand mai putin efort? Vrei sa depasesti rezistenta cumparatorului si sa te apropii de prospecti intr-un mod natural? Daca ai raspuns cu DA acestor intrebari, „Cum sa vinzi un homar” este cartea pentru tine.
Bill Bishop prezinta principii simple si practice despre cum sa vinzi orice intr-o carte despre persuasiune, vanzari si marketing. Prin intermediul unor parabole, autorul prezinta o serie de probleme provocatoare din viata de afaceri si ofera tehnici simple pentru solutionarea acestora. Cu ajutorul mentorului sau de incredere, Marketing Mike, Bill Bishop ofera abordari, tehnici si strategii inedite prin care veti reusi sa cresteti vanzarile companiei dumneavoastra si sa atrageti noi clienti.

Descoperiti cum autorul a castigat un concurs de ospatari vanzand 1.400 de homari prin folosirea unei „idei mari”. Al doilea clasat nu a reusit sa vanda mai mult de 90 de homari.

Despre autor
Bill Bishop este director executiv al Bishop Information Group Inc., o companie de consultanta in afaceri cu sediul in Toronto precum si un cautat keynote speaker. In indelungata sa cariera, Bill Bishop a fost consultant pentru mai mult de 4 000 de companii. De asemenea, el este autorul a o serie de carti de succes, traduse in mai multe limbi.

Veti invata din aceasta lucrare neconventionala si distractiva cum sa:

1. 1. Folosesti o “idee mare” ca sa vinzi mai mult
2. Incetezi sa fii un “pinguin” si sa devii unic in randul concurentei
3. Faci trecerea de la “fast-food” la “gourmet”
4. Folosesti cuvinte cu “valoare ridicata” ca sa atragi atentia mai multor prospecti
5. Atragi mai multi clienti folosind strategia “line-up”
6. Finalizezi tranzactiile mai repede si mai usor cu abordarea “da/nu”
7. Cresti afacerea prin strategia celor “trei pachete”
8. Creezi un “hub de valoare” ca sa-ti cresti veniturile pe client
9. … si multe altele

Date despre carte
Autor: Bill Bishop
Editura: ALL
An aparitie: 2009
Nr. pagini: 128
ISBN: 978-973-571-863-3

    Print       Email
  • Published: 2 luni ago on 8 mai 2017
  • By:
  • Last Modified: mai 8, 2017 @ 7:11 am
  • Filed Under: Carti, Resurse
  • Tagged With:

You might also like...

NEGOCIERE – Obtine avantajele dorite prin negociere constructiva – Bucuresti – 22 iunie 2017

Read More →