Tema Lunii View All →

Cele 4 laturi ale comunicarii

By   3 luni ago

Comunicarea este extrem de importanta in procesul de negociere si joaca un rol determinant pentru succesul sau insuccesul oricarei negocieri. Insa comunicarea nu este importanta doar in negociere sau doar in viata noastra profesionala. Cu cat comunicarea este mai eficienta, cu atat mai mult relatiile noastre cu cei din jur sunt mai armonioase, mai autentice, mai corecte, mai constructive. Cheia succesului in viata se afla, printre alte cateva elemente, in comunicare.

Read More →

Cine Intreaba Castiga

By   10 luni ago

Se spune ca „Cine pune intrebari conduce”, iar „Cine pune adevaratele intrebari castiga”. Nu este simplu sa pui intrebari, dar si mai greu este sa asculti raspunsurile. A pune intrebari este o stiinta, a asculta raspunsurile este o arta. Vom vorbi acum despre stiinta, pentru ca fara INTREBARI nu exista vanzare.

Read More →

Un an de succes … sau doar „inca un an in calendar”?

By   1 an ago

La inceput de an nou, cu totii ne punem intrebarea: „Oare cum va fi anul acesta?” Cei mai multi dintre noi ne multumim sa „speram ca va fi mai bun decat cel care a trecut”. Nu ne dam prea multa silinta sa aprofundam aceasta intrebare. Ne este foarte greu sa gasim un echilibru intre viata personala si cea profesionala sub impactul unei societati concurentiale, consumeriste si informationale.

Read More →

ESENTA VANZARII ESTE PSIHOLOGIA – Partea III

By   2 ani ago

Traim intr-o lume a subtilitatilor. Adevarul este ca, de fiecare data, ne aflam in campul de forte dintre vizibil si subtil si, fie ca ne place sau nu, subtilul determina intr-o foarte mare masura vizibilul. Ceea ce vedem sau percepem este de fapt rodul activitatii noastre mentale care, prin subtilitatile degajate, distorsioneaza logica realitatii si creaza o noua realitate. Practic, percepem realitatea printr-o pereche de ochelari, care de putine ori ne apartine.

Read More →

ESENTA VANZARII ESTE PSIHOLOGIA – Partea II

By   2 ani ago

Puterea de a influenta pe altii sa faca ceea ce tu iti doresti este o abilitate capitala pentru orice vanzator sau leader, dar si un factor esential care marcheaza viata noastra cotidiana. Nu putem sa tintim catre succes si, cu atat mai putin, sa atingem succesul fara sa constientizam importanta influentarii in relatiile interumane si fara sa dezvoltam abilitati si tehnici corespunzatoare care sa ne asigure succesul.

Read More →

ESENTA VANZARII ESTE PSIHOLOGIA – Partea I

By   2 ani ago

Vanzatorul este aidoma unui alpinist. Nu este suficient sa ai imbracaminte adecvata, echipament special, rucsac, cort, provizii, harti, poate chiar si un ghid. Inainte de toate trebuie sa cunosti muntele, sa il simti, sa il anticipezi; trebuie sa fi stabilit o relatie aproape spirituala cu muntele.
Ca si alpinistul, vanzatorul trebuie sa cunoasca muntele, iar muntele este clientul nostru. In viata noastra de vanzatori intalnim multi munti pe care vrem sa-i cucerim.

Read More →

DE LA STRES … LA SUCCES

By   3 ani ago

Definitii ale succesului sunt multe, dar in opinia mea succesul se traduce printr-o stare generalizata de bine pe care o traieste o persoana ca urmare a performantei sale in viata. La randul ei, performanata este legata invariabil de factorul stres. Fara stres nu suntem capabili de performanta. Stresul este catalizatorul performantei si, prin urmare, al succesului.

Read More →

Negocierea intre Influentare si Intuitie

By   3 ani ago

Negocierea a devenit un factor dominant in viata noastra de zi cu zi. Practic, realitatea in care traim este puternic determinata de abilitatea noastra de negociere, iar dictonul care spune ca „In viata nu primesti ceea ce meriti, ci doar ceea ce negociezi” este pe deplin adevarat.

Read More →

Pareto este cheia succesului

By   3 ani ago

Nimic nu este mai gresit in viata decat aceasta falsa credinta in efort. Succesul se masoara in rezultate si nu in efort. Desigur ca pentru a atinge un anume rezultat avem nevoie de o anume cantitate de efort, dar intre efort si rezultat nu exista niciodata o relatie direct proportionala. Practic, succesul este consecinta unei relatii sanatoase intre efort si rezultat.

Read More →

Prioritatile si Arta de a Decide

By   4 ani ago

Decizia ca rezultat al unui proces complex si dinamic este unul dintre elementele importante care ne definesc existenta. Numai stabilindu-ne prioritati putem reusi sa nu ne pierdem in adancimea oceanului de optiuni si sa dam vietii noastre un sens, o finalitate.

Read More →

    Carti View All →

    Incantare – Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

    By   3 luni ago

    ”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” – Guy Kawasaki

    Read More →

    Arta negocierii in afaceri

    By   1 an ago

    De ce unii manageri reusesc sa gestioneze cu incredere si usurinta situatii diverse? Secretul lor consta, printre altele, in capacitatea de a fi un bun negociator. Arta negocierii in afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pentru a le aplica in conducerea si derularea unei negocieri.

    Read More →

    Eficienta in 7 trepte sau Un abecedar al intelepciunii

    By   2 ani ago

    Este o carte despre cum sa ne schimbam întreg setul de convingeri si comportamente privitoare la modul în care lucram.

    Read More →

    Tehnici de a vinde

    By   2 ani ago

    Primul curs de vanzari al companiei publicat in limba romana — un ghid eficient, logic structurat si indispensabil pentru orice vanzator.

    Read More →

    Puterea de convingere

    By   2 ani ago

    Puterea de convingere arata, in termeni foarte limpezi, ca cele 17 principii ale succesului, asa cum au fost ele postulate de Napoleon Hill, pot avea o influenta directa asupra capacitatii noastre de a fi convingatori si de a vinde.

    Read More →

    Cum sa stapanesti arta de a vinde

    By   3 ani ago

    Cartea despre Vanzari a lui Tom Hopkins este o lucrare clasica care trebuie citita si aprofundata, este o sursa indispensabila de know-how si inspiratie pentru toti cei care doresc sa-si cladeasca un viitor in vanzari, este practic “biblia” oricarui vanzator.

    Read More →

    Arta razboiului

    By   3 ani ago

    Ce ne poate invata despre vanzari o carte de strategie militara chineza veche de acum 2.500 de ani? Totul! Razboiul, ca si vanzarile sunt o competitie unde castiga cel mai bine pregatit.

    Read More →

    Psihologia Persuasiunii – Robert B. Cialdini, Ph. D.

    By   3 ani ago

    Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.

    Read More →